sobota, 7 kwietnia 2012

Witamy!

 Nazywam się Sakura. Jestem kolekcjonerką lalek. Zbieram lalki Barbie, ale także klony dobrej jakości. Czasem kupuje też nietypowe laleczki takie jak Polly, lalki wielkości Shelly/Evi czy inne, które po prostu mnie zauroczą :) Lalki mają dla mnie bardzo duże znaczenie w życiu.
 Od dłuższego czasu zmagam agorafobią - lękiem przed otwartymi przestrzeniami. Lęk ten jest bardzo trudny do wyleczenia. Wiele miejsc nie dam rady zajść sama, a w niektóre nawet z pomocą.
 Każda moja lalka ma imię, ale najczęściej nie polskie. Lubię nadawać im imiona Amerykańskie, Japońskie albo takie, które sama wymyślę ;) Cieszy mnie ich widok. One dla mnie mają w sobie życie oraz duszę.
 Z niektórymi jestem związana bardzie z innymy mniej, ale kocham je wszystkie :)

Zapraszam do czytania mojego bloga :)

Sakura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz